Vzdělávání bez hranic napříč prostředím
Zaměřeno na vzdělávací aktivity pro děti/žáky/studenty/jedince s chováním náročným na péči a jejich spolužáky, sourozence i pečující.
Pro školy i “neškoly” v současnosti nabízím pouze neakreditované kurzy a další vzdělávací programy „na míru“ mimo akreditaci, neboť MŠMT již nevyžaduje akreditace kurzů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Součástí mé práce je také podpora a vzdělávání třídních kolektivů, ve kterých se nacházejí děti, žáci, studenti s poruchami autistického spektra, a to v mateřských, základních i středních školách.
Jsem tu rovněž pro Vás v situacích, kdy hledáte způsoby, jak porozumět a zvládat chování náročné na péči. Využívám principy podpory pozitivního chování (PBS), které směřují ke zlepšování kvality života a vzdělávacího prostředí a zároveň přirozeně vedou ke snížení frekvence i intenzity náročného chování.
Vzdělávací aktivity pro spolužáky dětí s chováním náročným na péči v třídním kolektivu.
CHNP jako komunikační nástroj. Pojďme společně porozumět a vyhodnotit příčiny i následky chování náročného na péči.
Jak lépe zvládat náročné situace a vytvářet klidnější prostředí v každodenní péči.